අයිය මාව දන්නවද?


මේ සිද්ධිය වුනේ මම් ඇඩ්වාන්ස්ඩ් ලෙවල් කරද්දි. මම් හැමදාම පාන්දර 6ට වගේ බස් ස්ටෑන්ඩ් එකට එනව. අපේ බස් ස්ටෑන්ඩ් එකට පාරෙන් එහා පැත්තේ තියෙනව ජිම් එකක්. ඒකත් උදේ 5.30 වගේ ඉඳන් කට්ටිය වැඩ.
පුරුදු බස් එක එන්නේ 6.10ට 6.15ට වගේ, කලින් ආවොත් මම් බස් එකට නැගල ඉඳගෙන ඉන්නවා. ඒත් මම් ඉඳගන්නේ අර ජිම් එක පේන් විදිහට. ඒකෙ ඉන්න අයියල දැක්කම ආසවේ බෑ.
හුඟක් උන් සෙල්ලම් කරනවට වඩා කරන්නේ උඩ බැල්කනි එකට ඇවිත් එතන පහල බස් ස්ටෑන්ඩ් එකේ ඉන්න කෙල්ලො දිහා බලන එක. මාත් නෝන්ඩි නොවෙන්න උන් දිහා බලන් ඉන්නවා.
දන්නවනේ අන්තිම අවුරුද්දෙ වැඩිය කරන්නේ අමතර පංති යන එක මිසක් ඉස්කෝලෙ යන එක නෙමේනෙ. ඉතින් සිකුරාදා දවසක මම් උදේ පංති ගියා. හවස මම් එනකොට ඇති හවස 6 විතර වෙලා. මම් ප්‍රධාන පාරෙන් බැහැල අතුරු පාරක 1 කිලෝමීටරයක් වගේ එන්න ඕනි. ඒ එන අතරමග තියෙනව පොඩි පාලමක් අඩි 10-12ක් දිග. පාලමේ මෙහා පැත්තේ මැක්සා බයික් එකක් නවත්තල තිබ්බා. මම් ඒක දිහාත් බලාගෙන පාලම උඩට ගොඩ වෙනකොටයි දැක්කේ, පට්ට ඇඟක් තියෙන කොල්ලෙක් පාලමේ ඇන්ද උඩට වෙලා ඉඳගෙන ඉන්නවා.
ආ මල්ලී, ක්ලාස් ගිහින් එනවද? මම් වට පිට බැලුව, පුදුම වෙලාවක්, එකෙක්වත් නෑ පේන්න. මූ මගෙන් අහල තියෙන්නේ.
ඔව් අයියේ. ක්ලාස් ගියා. අයිය මාව දන්නවද?
කව්ද ඔයාව නොදන්නේ… අයියා හීනියට හිනා වෙවී කිව්වා. මට හීන් දාඩිය දැම්මා.
බය වුනාද කොල්ලා, මම් ජෝක් එකක් කලේ. එහෙම දන්නේ නෑ. මම් මෙතන ජිම් එකට ලඟදි ජොයින් උනේ, එදා ඉඳලම මම් හැම උදේකම මල්ලිව නෝටිස් කලා. මල්ලි ජිම් එකටද ආස නැත්තම්…
නැත්තම් මොනාද? මම් ඇහැව්වා.
නැත්තම් ජිම් එකේ ඉන්න අයියලටඩ? අය්ය ලතාවට ඇහුවා.
මාත් ඇඟට පතට නොදැනි කිව්ව, ජිම් එකටයි එකේ ඉන්න අයියලටයි දෙකටම කියල.
එහෙමද…. අයිය ඇද…ල ඇහුවා
එහෙමායියියියි…. මාත් ඇද…ල කිව්වා.
අයියිට හිනා ගියා. ඌ පට්ටම ලස්සනයි. එතනින් එකා දෙන්නා යන්න පටන් ගත්තා. අයියේ මට ලේට් වෙනවා. මම් යන්නද? මම් ඇහුවා. මල්ලි මම් ජීවන්ත. ඉන්නේ මේ කිට්ටුවම තමා. හෙටත් ක්ලාස්ද?
ඔව් අයියේ. මම් සන්තුස, ඉන්නේ ටිකක් එහායින්.
හරි මම් හෙට හරියට 6ට මෙතනට එනව හවස,යමුද රවුමක්? අයියි ඇහුවා.
ම්ම්ම්… ඒ මොකටද?
පන්ඩිත කම් ඕනි නෑනේ, පුලුවන්නම් හා කියන්න, බැරිනම් කමක් නෑ. හැබැයි ගෙදරට කියල එන්න පොඩ්ඩක් රෑ වෙනවයි කියල. ම්ම්ම්… හරි මම් කියල එන්නම්කො, අයිය තව හෙල්මට් එකක් එහෙම අරන් එන්න.
ඕකේ ඕකේ, මම් ඔයාට හෙල්මට් එකයි, මට එකයි ගේන්නම්කො කියල බයික් එකේ නැගල යන්න ගියා.
මට ඊලඟ දවස ගෙවුනේ කල්පයක් වගේ. මම් සමලිංගික සේවනයට ආස වුනාට ඒ වෙනකම් අඩුගානේ කොල්ලෙක්ගේ ශිෂ්නයක්වත් අල්ලල නෑ.
ඉතින් දැන් මම් ගැන කියන්නම්. මම් සන්තුස. වයස ඒ වෙනකොට 18 මාස 9යි. උස අඩි 5 අඟල් 5ක් වගේ. මට 18 උනට මගේ යන්තම් දැලි රැවුල විතරයි, බැලූ බැල්මට මට 15ක් පේන්නේ නෑ. පපුවෙ, ශිෂ්නය උඩ (යටිබඩේ වෘෂණ කෝෂවල, කකුලේ මවිල් නෑ. කිහිලිවලත් එන්න පටන් ගත්ත විතරයි. ඒ වුනාට මට අවුරුද්දක් බාල මගේම මල්ලි වලහ වගේ.
ම්ම්ම්… මගේ ශිෂ්නය, ඒකෙ විස්තරත් ඕනිනෙ නේද? ඒකනම් අඟල් 6කට පොඩ්ඩක් විතර දිගයි. ඉන 29ක් විතර. ඇඟපතින් පොඩි වුනාට මට දෙයියනේ කියල සාමාන්‍යයෙන් දිග ශිෂ්ණයක් නම් තියෙනවා. ඒක් ටිකක් මහතත් එක්ක. මගෙ ශිෂ්ණයේ නූල කැඩිලත් නෑ. මොකද මම් ස්වයං වින්දනය ලැබුවට බොහොම මෘදුවට කරන කෙනෙක්.
ඉතින් කොහොම හරි පහුවදා ක්ලාස් එවර වෙලා මම් ගෙදර එන්න ආව, දැන් අතුරු පාරේ හැරිල එනකොට පපුව ඩිග් ඩිග් ගානව. ආහ්… අයියා ඉන්නව.
මම් ටිකක් හෙමින් එතනට ලං කලා. අයියත් එතනින් ගිය අංකල් යනකම් සද්ද නොකර ඉඳල, ගිය ගමන් මට හෙල්මට් එක දුන්න දාගන්න කියල. මම් ටක් ගාල දගෙන බයික් එකට නැංගා අයියගේ සිග්නල් එකට. මාව දාගත්තු අයියා ආපහු ප්‍රධාන පාරට හරවල, ටිකක් වේගෙන් යන්න ගියා. ගිහින් ප්‍රධාන පාරෙන් වටම හරවල තව කිලෝමීටරයක් වගේ ගිහින් ආයෙත් දකුණට හරවල, අතුරු පාරකට දැම්මා. එතනින් මීටර 200ක් විතර ගිහින් නැවත්තුව, නවත්තල ගේට් එක ඇරල, ඇතුලට ගියා. ගිහින්, ඉස්සරහ ගෙදරට කතා කරල යතුර ඉල්ලගෙන පිටිපස්සෙම තිබ්බ ගෙදරට ගියා. අයිය ගේ පොඩ්ඩක් කුලියට අරන් ඉන්නේ. ඉස්සරහ ගෙදර ඉන්නේ වයස 60-70 ආච්චි කෙනෙකුයි සීයෙකුයි විතරයි.
අපි ගිහින් වොශ් දාද්දි, ආච්චි අවිත් අපිට තේ දෙකක් දීල ගියා.
අයියා කිව්ව ආයේ එන්නේ නෑ. හෙට උදෙට තම ආයේ එන්නේ තේ දෙන්න, ඒකත් මම් ඉල්ලල නෙමේ, ආදරේට කියලා. ඉතින් අපි තේ බීල එහෙම ගියා ඇඳට. මම් මට දුන්නු ටවල් එක පිටින්, අයිය එයගේ ටවල් එක පිටින්. අයිය ඇඳේ දිගා වුනා. මට ලඟට එන්න කිව්ව.
මල්ලි ආසයි නේද මගේ ඇඟට? මම් ඔව් කිව්ව. කැමති දෙයක් කරන්න. අයිය කිව්ව. මම් අයියගෙ තොලට මගේ තොල තිබ්බ. අයියයි මායි දෙතොලේ පහස වින්දා.
මම් ටිකක් පහලට ගිහින් අයියේ මසින් පිරුණු දෙතන අතගෑවා. අයිය කුල් මත් වෙලා. මම් අයියගෙ තන පුඩු මිරිකන්න්න ගත්ත. මල්ලි උරන්නකො තන් දෙක පැටියො, අයිය කෙඳිරි ගෑවා. මම් අයියගෙ තන් දෙක ඉරුවා. අයියා කෙඳිරි ගානව. මම් තන් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට උරල, දිව ගාගෙන ආව බුරිය ගාවට. මම් බුරියට දිව දාදිද්දී, අයිය ම්ගේ ඔලුවෙන් අල්ලල පහලට තල්ලු කලා, එය මට කිව්වේ එයගේ ශිෂ්ණය මට කටට ගන්න කියල. උරපන් මල්ලියේ මගේ පයිය… අයියා කිව්ව.
මම් අයියගේ ශිෂ්නය උගුරටම අරගෙන උරන්න ගත්ත, හරිම ආසවෙන්, පලවෙනි වතාව මම් වෙන කොල්ලෙක්ගේ ශිෂ්නයක් අල්ලපු, ඒ කියන්නේ උරපුත් පලමු වතාවනේ. මම් ආසවෙන් උරද්දි අයිය මාව ඇඳේ දිගා කරවල මට කටට දුන්නා. අපි ටික වෙලාවක් මුඛ සංසර්ගයේ යෙදුනා.
අයියා ගැන කියන්නම්කො, අයියට වයස 25ක්, උස අඩි 5 අඟල් 10ක්, මුළු බොඩි එකම ශේව් කරල. දනිස්සෙන් පහලයි, වැලමිටෙන් පහලයි විතරයි මවිල්. ඒව දැක්කම හිතේනව ඇඟේ කොහොම තියෙන්න ඇත්ද කියල.
අයියගේ ශිෂ්නය, වැදගත්ම අංගය, ඒකනම් සිරාවටම අඟල් 7කට වැඩි මිසක් අඩු නෑ. අයියගේ පෙරසම පස්සට කරල ගත්තම ශිෂ්න දණ්ඩ ටිකක් තද පාට උනාට, ශිෂ්න මුණ්ඩය තද රෝස පාටයි. හරියට රොකට් එකක් වගේ. කෙලින් උනහම ඉද්ද ගැහුව වගේ.
මගේ කෙල අයියගෙ ශිෂ්නය දිගේ බේරෙන්න ගත්ත. අපි දැන් රමණයේ යෙදෙන්න පටන් අරන් පැය බාගෙකට වැඩි මිසක් අඩු නෑ.
අයියා මගේ කකුල් දෙක උස්සල ගත්තා. මගේ අධෝමාර්ගයේ කෙලවර කෙලවලින් තෙත් කලා. එයාගේ ශිෂ්නයට තව කෙල දැම්මා. හෙමින් එක ඇඟිල්ලක් දැම්ම මගේ ගුද මාර්ගයට, ආහ්… මට රිදුනා. අයිය තව කෙල දාල ආයෙත් ඇඟිල්ල දැම්මා. ඌහ්හ්හ්හ්… රිදුනා. අයිය ඇඟිල්ල ගත්තේ නෑ එලියට. ඒක ඇතුලේ දාගෙන වටේට කැරකුව. ඔහ් දැන් ටිකක් ඕකේ. ආතල් එකකුත් එනවා.
ඇඟිල්ල අරගෙන තව කෙල ගාල ආයෙත් දැම්මා. ඒපාර ශේප්.
මම් නෝමල් කියල දැක්කම අයිය, ඇඟිල්ල අරගෙන අයියගෙ ශිෂ්නය ලං කලා මගේ ගුද දොරටුවට.
ශිෂ්න මුණ්ඩය තිය තද කලා. ම්ම්ම්ම්.. රිදෙනවෝ. අයිය හෙමීට අයියගේ ශිෂ්න මුණ්ඩය ඇතුල් කලා. ම්ම්ම් මගේ ගුදේ කන්‍යාභාවය එවරයි.
අයියා ටික ටික අයියගෙ ශිෂ්න දණ්ඩයත් ඇතුල් කරනව. දැන් මට ටිකක් රිදෙන එකත්, ගොඩක් ආතල් එකත් එනව.
අයියයි මායි ලිංගික සංසර්ගයේ යෙදෙනව. ගුද මාර්ගික සංසර්ගයේ. අයිය සැමියා, මම් බිරිඳ වෙලා, මගේම ගුදය යෝනිය වෙලා අයියගේ ශිෂ්නයට රමණයේ යෙදෙන්න දීලා. අයියා එක එක පැත්තට හරව හරවා සංසර්ගයේ යෙදෙනව. වෙලාවකට මාව පොඩි එකා වඩාගෙන වගේ තියාගෙන සංසර්ගයේ යෙදෙනවා.
නැවත මාව ඇඳේ දිගා කරවල, මගේ කකුල් කරට අරන් සංසර්ගයේ යෙදෙන්න ගත්ත. වේගෙ නම් වැඩී. මල්ලි මට කැරි යන්න එන්නේ යවන්නද?
හා අයියේ යවන්න. අයිය මගේ ගුදය ඇතුලේම අයියගේ ශුක්‍රණු පහ කරන්නයි හදන්නේ.
ආහ්.. ආහ්.. ආහ්.. කෙඳිරිගාගෙන අයිය පිටකලා.
අයියගේ ගිනි කන්ද පුපුරා ගිහින් උණු උණු ලාව මගේ ගුදය තුල රැඳුනා.
අයිය එයගෙ ශිෂ්නය මගේ ගුදයේ තියෙද්දිම මගේ ශිෂ්නය සෘජු කර මට ස්වයං වින්දනය ලබා දෙන්න පටන් ගත්ත. ම්ම්ම්… මෙයා මම් වගේ සුමටව ඒක කරන්නේ නෑ. වේගයෙන් කලා. මගේ ගිනිකන්දත් පුපුරා උඩට ලාව විද්දා. මගෙ ජීවිතේ පලමුවතාව එච්චර උඩල ලාව විදපු.
වැඩේ හරි, මගේ නූලත් කැඩිලා.
අපි දෙන්න වොශ් දාගත්ත. අයිය ෂොර්ට් එකක් එක්ක ස්කිනි එකක් ඇන්දා. මම් ඇඳුම් ඇන්දා.
අපි බයික් එකට නැංගා, අපි පැයකට වඩා රමණයේ යෙදිලා.
මම් පස්සෙන් වාඩි වුනා. අයිය මාව ගෙදර ඇරලවන්න පිටත් උනා. එන අතරමග දිගටම මම් අයියගේ පපුව අත ගගා ආවේ. විශේෂයෙන් තන් දෙක.
පාලමත් පහු කරල ගෙවල් වලට කිට්ට්වු වෙද්දි අයියා බයික් එක හැරෙව්වා තවත් අතුරු පාරකට. මොකෝ අයියේ මම් ඇහුවා. අයිය ගිහින් බයික් එක නැවත්තුව රබර් කැලේ. පාළු තැනකට ගිහින් අයිය කලිසම පහත් කලා. අම්මට සිරි, මෙන්න ගිනි කන්ද ආයේ සක්‍රීය වෙලා.
ඇයි මල්ලි උබ මග දිගටම මාව මෝල් කලානේ. දැන් ඉතින් මේක බස්සලම යමං.
මම් දැනගත්ත අයියට ඕනි දේ. වැඩි වෙලා ගන්නත් බෑනේ. මම් ටක් ගාල පහත්වෙලා අයියේ ශිෂ්නය මගේ කටේ දාගත්තා. අයියා ටිකක් වේගෙන් මුඛ සංසර්ගයේ යෙදෙන්න වුනා. කීප වතාවක්ම මගේ උගුරේ අයියගේ ශිෂ්න මුණ්ඩය වැදුනා. මගේ ඇස් වලින් කඳුලු පිටත් වුනා. අයිය ඉක්මනට සුරාන්තයට ආව. අයියගෙ ගිනි කන්ද ආයෙත් පුපුරා ගියා. ලාව මගේ මුඛයේ. ඔක්කොම මගේ ආමාශ ගත වුනා. තවඩුරටත් ලාවා බේරෙන ශිෂ්නය කලිසමේ ඔබාගත් අයියා, මාව ගේ ලඟින්ම දාල යන්න ගියා. කොහේද ලමයො රෑ වෙනකම් ගියේ. ඇසුත් රතුවෙලා. මොකද උනේ. අම්ම ඇහුව.
අයියා රබර් කැලේ කරපු දෙයින් මගේ ඇස් රතුවෙලා.
මහන්සියි අම්ම, මම් වොශ් දාගේන එන්නම් කන්න මොනාද තියෙන්නේ?
කියගේන වොශ් දාන්න ගියා. මල පිට කරන්න වාඩි වුනාට මල පිට වෙන්නේ නෑ. එක පාරල කෙල ගොඩක් වගේ ලෙස්සල යන දෙයක් පිට වුනා. මම් නැගිටල බැලුව. ආහ්.. අයියගේ ශුක්‍රාණු.
මම් තව තැටමුව, චූට්ටන් මල කෑල්ලක් පිටවුන. මට මල පහකරන්න දැඩි වුවමනාවක් තිබ්බත් මල පිට වුනේ නෑ. රෑ එලිවෙනකම් පස් හය වතාවක්ම මම් වැසිකිලි ගියා. ඒත් මල නෙමේ පිට වුනේ. ලේ බින්දු කීපයක්නම් ගියා. ඒත් එක පාරයි.
මගේ ගුද මාර්ගය වේදනාවෙන් පිරිල, එත් වෙච්චි දේ මතක් වෙන කොට හරි සතුටුයි.
දැන් මම් මගේ සමලිංගික ජීවිතයේ කාන්තා අඩ සම්පූර්ණ්කලා. මම් ශක්තිමත් පිරිමියෙක්ට මගේ ගුදය යෝනියක් කරගන්න ඉඩ දුන්න. මම් සමලිංගිකයෙක් වශයෙන් පරිපූර්ණ වන්නේ, මගේ ශිෂ්නය තව පිරිමියෙක්ගේ අධෝමාර්යග යෝනියක් කරගත්තු දවසටයි. මම් ඒ ගැන හිතල එදා දවසම සතුටු වුනා.
ඒත් හවස, ලොකු පුතේ උබට බඩේ අමාරුවක්ද?
නෑ අම්මේ. ඇයි? නෑ මම් අහගෙනයි උබ ඊයේ රෑ කීප සැරේ ටොයිලට් යනව.
ආ ඒකද? බඩ රිදුන, ඒත් ගියේ නෑ අම්මේ.
ම්ම්ම්.. එහෙමද? ඒත් උබේ යට කලිසමේ කහ පාටට පොඩ්ඩක් තිබ්බ. ඒකයි මම් ඇහුවේ.
මම් සද්ද නැතුව හිටියා.
මලා, මම් අයිය එක්ක එද්දි මට දෙපාරක් වාත පිට වුනා, එක පාරක් අර පහත් වෙලා කටට ගනිද්දි. එවෙලාව අයියගෙ ලාව එක්ක මට මල ලාවට යන්න ඇති.
ඒ කතාව එයින් පස්සේ අම්ම ඇහුවේ නෑ.

ඔහොම ටික දවසක් ගියා. ජීවන්ත අයියා සමහර දවස් වලට පාලම ලඟ ඉඳල කතා කරනවා. සමහර දාට මාව පික් කරන්න ක්ලාස් එක ලඟටම එනවා. එහෙම ආපු දාට ගොඩක් වෙලාවට මම් අයියගේ මසින් පිරුණු ඇඟපත අත ගානවා. සමහර දාට ශිෂ්න දණ්ඩයත්.හැමදාකම වගේ අයියගේ ශිෂ්නය ගිනියම් වෙන්න රත් වෙල, හොඳටම ප්‍රාණවත් වෙලයි තිබුනේ. ඒත් එදයින් පස්සේ මාසයක් එකහමාරක් වෙනකම් ආයෙත් අපි දෙන්නා අයියගේ ගෙදරට ගියේ නෑ. ඒ කියන්නේ අපි දෙන්නට ගුද මාර්ගික ලිංගික සංසර්ගයේ යෙදෙන්න අවස්ථව ලැබුනේ නෑ. අයියා ඕනි කිව්වෙත් නෑ, මම් ඇහැව්වෙත් නෑ. මම් හිතුවේ අයියට ඒ වැඩේට තව අය ඇතියි කියලයි.
ඒත් දවස් කීපයක් අර රබර් කැලේ අස්සෙ රිංගල මුඛ සංසර්ගයේ නම් යෙදුනා. අයියගේ ගිනියම් වුනු ශිෂ්නය මගේ මුව තුල ඔබ මොබ සැරි සරා අන්තිමට අයිය සුරාන්තයට පත් වෙමින් අයියගේ ශුක්‍රාණු මගෙ උගුරෙන් පහල බැස්සේ ආමශයේ තැන්පත් වෙමින්. අයියා මගේ මුව සංසර්ගයට යොදාගත් කිසිම දිනක අඩුවක් නැතිව ශුක්‍රාණු පිටකලේ, එයා වැඩිය ස්වයං වින්දනයේ පවා යෙදෙන්නේ නැති බැව් සනාථ කරමින්. දවසක් අයියා මගේ පංති තියෙන් තැනට ඇවිත් මාව ගෙදර එක්කගෙන යන ගමන් ඇහුව, මල්ලි යමුද හෙට පොඩි ගමනක් කියල. මම් ඇහුවා කොහේද කියල. මගේ බොක්කේ යාලුවෙක් ඉන්නව ටිකක් දුර, ඌත් ආසයිලු ඔයා එක්ක සෙට් වෙන්න.
අපෝ අයියේ ඔයා මම් ගැන වෙන අයටත් කිව්වද? මාව නෝන්ඩි වෙයිනේ.
නෑ බන් නෑ. ඌ දැකල තියෙනවා මම් ඔයාව ක්ලාස් එක ගාවින් ගන්නව. ඌ කීප දවසක්ම ඔයාට ට්‍රයි කරල. පස්සෙ තම දැකල තියෙන්නේ ඔයා මා එක්ක යන එන බව.
මට එතකොට තමයි මතක් උනේ, ලා නිල්පාට කාර් එකක ජිම් යන ජාතියේ එකෙක් කීපදවසක්ම බලා ඉන්නව දැක්ක. උගේ ලස්සන නිසා මම් හිතුවේ අපේ ක්ලාස් එකේ කෙල්ලක් එනකම් ඉන්නවයි කියල.
එහෙමද අයියේ, අයියට ශුවර් ද?
ඔව් මල්ලි, මල්ලිට අවුල්ද ගෲප්?
නෑ මාත් ආසයි. ඒත් බයයි. අයියත් ඉන්නවනේ. යමු.
එහෙනම් හෙට රෑ වෙනවයි කියල එන්න. අපි ඌ එක්ක යමු.
එදාත් අර කලින් දවස වගේ, හිතේ ගැස්මෙන් තම දවස ගෙවුනේ. හවස 5.30යි, තව ටිකකින් යන්න වෙනවා. බයත් එක්ක. 5.45ට වගේ ක්ලාස් එක එවර වුනා. අයියා එන්නේ 6.05ට. පපුව ගැහි ගැහී මම් හිටියා. ඒයි උබ ගෙදර යන්නේ නැද්ද? මාව ගැස්සිලා ගියා. අපේ පංතියේ කොල්ලෙක්. නෑ බන් නැන්දගේ පුතා එනවයි කිව්ව, මම් මේ එතකම් ඉන්නවා. ඒත් එක්කම මම් දැක්ක, අර කාර් එක. අයිය ග්ලාස් එක පහත් කලා. මම් ඉක්මනට ඒ පැත්තට ගියා. පස්සේ දොර ඇරිය, නැග්ග, වාඩි වුනා, දොර වැහුව විතරයි, කර් එක ඉගිල්ලුනා. මට මිරර් එකෙක්න් පේනව. අම්මේ මුගේ ලස්සන. අයිය පිටි පස්ස හැරිල, සන්තුස මල්ලි මේ මගෙ බොක්ක, රන්දීප. රන්දීප මචන් මේ සන්තුස.
රැන්ඩි අය්ය කන්නාඩියෙන් බලල හිනාවක් දැම්මා. මොකෝ බන් තදියම හෙමින් යමන්, හැප්පෙයි. ජීව අයිය කිව්ව. රැන්ඩි හිනාවක් දැම්ම. යකෝ මූට දැනටමත් නැගලද කොහේද? මෝල තද වෙලාද? කොල්ලට පුකේ ඇරියට කමක් නෑ, මරන්නේපා, මට බයත් එක්ක උබ මේ කොල්ලව මරයිද කියල. මාර මෝලක්නේ උබට තියෙන්නේ. තම මෙ මල්ලියගේ පුකෙ ඇරල තියෙන්නේ එක පාරයි, ඒකත් මම් විතරයි, හරිද මචන්. අයියා ටිකක් ආඩම්බරෙන් වගේ කිව්ව, රැන්ඩි, හරි හරි බන්, මම් මල නොතල රොන් ගන්නම්කො.
අපි පැය බාගෙකින් විතර ආව ටවුමෙන් පිට ලස්සන පැත්තකට. අයියා කර් එක නවත්තල රෝලර් ඩො එක ඇරිය. පිස්සු හැදෙනව මාලිගාවක් වගෙ ගෙයක්. රැන්ඩිය පට්ට සල්ලි කාරයෙක්. අපි ගෙට ගිය ගමන් රැන්ඩි මට රූම් එකක් පෙන්නල කිව්ව ටක් ගාල වොශ් එකක් දාගෙන එන්න කියලා.
මම් ගිහින් විනාඩි පහෙන් වොශ් දාල ආව. ඒ එනකොටත් අයියල දෙන්න ටවල් පිටින් ඇඳේ. එන්න, ජීව කතා කලා. මම් ගියා, අපි දෙතොල් පහස වින්දා. රැන්ඩි බලන් හිටියා. මම් ජීවගේ ඇඟ එදා වගේම දිව ගාගෙන ගිහින් ශිෂ්නය ලඟ නැවතුනා. ශිෂ්නය යකඩෙ වගේ, මම් ආසවෙන් උරන්න ගත්ත. නැවත් අපි දෙන්න මුඛ සංසර්ගයේ. අයියගේ ශිෂ්න මුන්ඩය කීප වරක්ම මගේ උගුරේ වැදුනා.
අහ් මම් රැන්ඩි ගැන කිව්වේ නැහැනේ. රැන්ඩිගේ වයස 24යි. උස අඩි 6. රගර් ගහපු කොල්ලේ. මවිල් ඇඟ පුරාම. ශිෂ්නය, ජීවගේ ශිෂ්නයට වඩා දිගයි, ඒත් පේන්නේ නෑ, මොකද ජීවගෙ ඉද්ද ගැහුවා වගේ කෙලින් එකක් උනාට, රැන්ඩිගේ පොඩි වක්‍රයක් තියෙනව ශිෂ්නයේ, අනික රැන්ඩි පෙර සම ඉවත් කරපු කෙනෙක්. ශිෂ්න මුන්ඩය ටිකක් විතර ලා දුඹුරු පැහැයයි. අයිය මා එක්ක මුඛ සංසර්ගයේ යෙදෙන විදිහ බලන් හිටපු රැන්ඩි, මූ නම් පට්ටම සකර් කෙනෙක්නේ, පයි උරන්නම උපන් එකෙක් වගේ, බලා ඉන්නකොටත් කැරියන්න එනවා.
මම් ගැන විස්තරයක් දුන්නා. ඒක ඇත්ත බන්, මම් ගොඩක්ම ආස සන්තුසගේ පයි ඉරිල්ලට. බඩු පරාදයි බන්.
මම් දැනගත්ත අයිය නිතර නිතර මා එක්ක මුඛ සංසර්ගයේ යෙදුනේ ඇයි, ගුද මාර්ගික සංසර්ගයට යන්නේ නැතුව කියල. කෝ මටත් දීපන්, රැන්ඩි කිව්ව. අයිය එයාගේ ශිෂ්නය මගේ කටින් අරගෙන මගේ කට රැන්ඩිට නිදහස් කලා. ඔහ් රැන්ඩිගේ ශිෂ්නය, ජීවගෙ එකට වඩා අමාරුයි, ඒක කෙලින්ම මගේ උඩු තල්ලේ වැදීගෙන උගුරටම බැස්සා. රැන්ඩි, ජීව වගේ නෙමේ, ටිකක් විතර දරුණුවට මුඛ සංසර්ගයේ යෙදුනා. ඒ අතර ජීව මගේ ගුදය එයගේ ශිෂ්නය සඳහා සූදානම් කලා.
තවත් හැඩි දැඩි පිරිමියෙක් ඉස්සරහ මම් නැවටත වතාවක් ජීවගේ බිරිඳ වෙමින් ජීවාගේ ශිෂ්නයට මගේ ගුදය යෝනියක් වෙන්න ඉඩ හැරියා. මගේ ගුදයේ රස තැන් සොය සොය ලිංගික සංසර්ගයේ යෙදෙන ජීව ඔහුගේ ශිෂ්නය මගේ ගුදය තුල අතිශය සංවේදී තැන් වල පවා වද්දමින් ඔහුගේ ශිෂ්නයට සන්තර්පණය ලබා දුන්නා. මගේ ගුදය තුල මනා සන්තරපණයක් ඔහුගේ ශිෂ්නයට ලබා දුන් ජීවාගේ රස ගඟුල කැලතී ගිනියම් වූ ශිෂ්නයේන් ඊට නොදෙවෙනි උණුසුමක් සහිතව ශුක්‍ර පිට කරන්නට වූයේ, දෙවෙනි වතාවටත් මගේ ගුදය ජීවාගේ ශුක්‍ර තැන්පත් කරගනිමින්.
ජීවා මා හා ගුද මාර්ගික සංසර්ගයේ යෙදෙද්දී රැන්ඩි මා හා මුඛ මාර්ගික සංසගයේ යෙදුනා. මගේ කට දෙපෙත්තෙන් කෙල පවා පිට වන ලෙස ඔහු සංසර්ගෙයේ යෙදෙමින්, උරපන් මල්ලියේ උරපන්, උගුරටම අරන් උරපන්… ආහ්හ්හ් අහ්හ්හ්හ්. ශබ්ධ පිට කලා. ජීව ශුක්‍ර පිට කර අවසන් වූ සැනින් රැන්ඩි මගේ ගුදයට ඔහුගේ ශිෂ්නය ඇතුලු කලේ කිසිම අමාරුවකින් තොරවයි. වාව්… පට්ටනේ බන්, සිරාවටම හුත්තක් වගේ.
ඕක දැන් මම් ඇරපු ගමන් නිසානේ. ඒ වුනාට කොල්ලට වද දෙන්න එපා. හෙමින් කරපන් මරන් කන්නේ නැතුව. අහිංසකයා. අනික උබ තම දෙවෙනියා මල්ලිට පුකේ අරින, සහ පුකේ ඇරගන්න තුන්වෙනි පාර.
හරි බන් හරි, නවත්තගනින්, දැන් කී සැරයක් කිව්වද, නේද බන්. උබ ගිහින් වොශ් දාගනින්.
මල්ලියා හොඳද බන් මම් හුකනව, උබ ආසද මෙහෙම ගහනවට? රැන්ඩි ඇහුවා. අවුලක් නෑ මම් කිව්වා
රැන්ඩි දන්න සෙල්ලම් ඔක්කොඅම දාල, පත්ත් හරව හරව මා එක්ක ගුද මාර්ගික සංසර්ගයේ යෙදුනා. ජීව ටික වෙලාවකින් ආව. තෝ තාමගහනවද බන්?
තාම පටන් ගත්ත විතරනේ රැන්ඩි කිව්ව. මල්ලි ඇතිද? මම් යවන්නද? රැන්ඩි ඇහුව? ඇයි යන්නද එන්නේ?
නෑ? රැන්ඩි කිව්ව. එහෙනම් තව කරන්න. රැන්ඩි තව තවත් රස තැන් සොය සොයා මගේ ගුදය කලතන්න වුනා එයාගේ ශිෂ්නයෙන්. විනාඩි පහලවක් විතර ආයේ ගියාට පස්සේ, ජීව යකෝ තෝ මේ කොල්ලගේ පුක අදම එවරයක් කරන්නද යන්නේ ඇහුව. රැන්ඩි මගේ කනට ලං කරල ඇහුව කැරි යවන්නද කියල? මම් කිව්ව අයිය කැමතිනම් අරින්න, නැත්තම් යවන්න කියල. ජීව මගේ ලඟට ඇවිත් කිව්ව, මල්ලි ආසනම් ඇරගනින්, ඒත් මූට උබ ඇතියි කියනකම් බඩු යන්නේ නම් නෑ. ඔයාට ඇති උනහම ඇති කියන්න කියල.
තවත් විනාඩි පහක් විතර රමණයේ යෙදුනට පස්සේ මට මගේ ගුදය දැවිල්ල ගන්න බවක් දැනුනා, මගේ ගුදය සුරාන්තයට පත් වෙලා. අයියට ඇතිද? මම් ඇහුව? මම් යවන්නද? රැන්ඩි ඇහුවා. හ්ම්ම්ම්… මම් උත්තර දුන්න. මගේ ගුදයෙන් ශිෂ්නය එලියට ගත්තු රැන්ඩි වෙට් ටිෂූ එකක්කින් ශිෂ්නය පිහිදල මගේ මූනට ලං කරල ස්වයං වින්දනයේ යෙදුනා. කට ඇරපන් මල්ලියේ කියපු රැන්ඩි මගෙ කටට එයාගේ ශිෂ්නය දාල නැවතත් මුඛ සංසර්ගයේ යෙදෙන්න වුනා. එක් වරම මගේ උගුරටම ශිෂ්නය තද කර රැන්ඩි ඔහුගේ ගිනි කන්ද පුපුරවා හැරියා. උනු උනු ලාව මගේ උගුර දීගේ ආමශයට යන්න වුනා. ජීවගේ ශුක්‍රාණු වගේම රැන්ඩිගේ ශුක්‍රාණුත් මගේ ආමශ ගත වුනා.
මම් ඇඳේ දිගා වී ඉන්දෙදිම මට පස්ස හරවල ඇඳෙන් බැහැපු රැන්ඩි, පහලට ගිහින් නැවිල මගේ ශිෂ්නය අරන් මට ස්වයං වින්දනටය ලබා දෙන්න වුනා. එක් වරම, ආහ්හ්, ඌහ්හ්හ් සද්දයක් ආව. මම් හිටියේ ඇස් පියාගේන. මම් බලනකොට කිසි දෙයක් නෑ. රැන්ඩි මගේ ශිෂ්නය සන්තරපණය කරනව, ජීව කලිසම හද හද දොර පැත්තට ගියා.
කැරියා.. රැන්ඩි හිනා වෙවි කිව්වා. ජීව වල් හිනාවකින් රැන්ඩිට සංග්‍රහ කලා. රැන්ඩි මගේ ශිෂ්නය පිරි මදින අතරේ ජීව රැන්ඩිගේ ගුදයට ශිෂ්නය දාලා, කීප වරක් කලත්තලා.
මට ඒත් එක්කම ශුක්‍ර පිටවුනා. පොඩි නෑනේ මුගේ කැරි ලෝඩ් එක රැන්ඩි කිව්වා.
මායි රැන්ඩියි වොශ් දාගන්න එකම බාත් රූම් එකට ගියා, රැන්ඩි නැවිල සබන් ගාද්දී දැක්කේ, රැන්ඩිගේ අධෝ මාර්ගය සම්පූර්ණයේන් මවිල් වලින් වැහිලා. ජීව කොහොම ගුද් මාර්ගයේ හිල හොයා ගත්තද මන්ද?
රැන්ඩි මාව ගෙදර ගෙනත් ඇරලුව, රෑ 10ට වගේ.

  1. ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

ලබාදෙන්නකෝ ප්‍රතිචාරයක්

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )